Persoonlijk contact staat centraal bij Shezaf

Persoonlijk contact staat centraal bij Shezaf

Shezaf is een kleinschalige, persoonlijke en flexibele kinderopvang. Ze zijn gevestigd op vijf verschillende locaties in Alphen aan den Rijn. Door de kleinschalige opzet is het contact persoonlijk en wordt er goed ingespeeld op de individuele behoefte van kinderen en ouders.

Persoonlijk contact is van essentieel belang voor het welzijn en de ontwikkeling van het kind. Om deze reden streeft Shezaf naar regelmatig persoonlijk contact. De medewerkers van Shezaf benaderen ieder kind als een individu met unieke eigenschappen, talenten en mogelijkheden. Door het contact tussen ouders en medewerkers gaat dit soepeler en wordt er voor ieder kind de juiste benadering toegepast.

Contactmomenten
Contact vindt onder andere plaats tijdens het halen en brengen, via oudergesprekken, nieuwsbrieven en de app Konnect. Dit laatste is een app, die ouders en kinderopvang met elkaar verbinden. De app is de ideale manier om als ouder op de hoogte te blijven over de kinderopvang en over hun kinderen.

Het gebruik van Konnekt
De ouders krijgen een eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee kunnen ze inloggen op de app. Via Konnect kunnen ouders een up-to-date agenda en de planning van Shezaf zien. Verder blijven ze hierdoor op de hoogte van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen. Doordat de medewerkers van Shezaf streven naar regelmatig persoonlijk contact, is deze app toegepast en heeft dit al tot veel positieve ervaringen geleid.

Reacties (0)

U moet Inloggen om te reageren

Er zijn nog geen reacties achter gelaten.