VOA-Magazine mei 2023: Big Event - Uitreiking van de VOAWARDS 2023

VOA-Magazine mei 2023: Big Event - Uitreiking van de VOAWARDS 2023

Onze winnaars als sterren in de spotlights

Tekst: Morvenna Goudkade. Foto’s: Carlijne de Wit.

Het leken de Oscars wel! Nog nooit was de uitreiking van de VOAWARDS zo glamoureus. Een heuse filmregisseur, een rode loper, een limousine, zelfs Marilyn Monroe was aanwezig. Onze vijf winnaars waanden zich in Hollywood. Hoe is het nu? Kunnen ze nog over straat?

Wie: Thijs Bezemer
Wat: Sunset Beach Bar
Winnaar: Starters

FAME  Wereldberoemd in Alphen? 

“Nou, het was heel groot, ik voelde me een soort filmster. En nog steeds als ik ergens kom, beginnen mensen over die prijs.”

FILM Sunset Beach Bar The Movie! Wat zien we dan?

“Je ziet een heel blij team, hele blije gasten, een hele chille vibe. En de mooiste zonsondergang van Alphen. Het is heel relaxt, alles kan, en wij versterken dat gevoel.”

FANS Voor wie doe je dit allemaal?

“Voor mensen die genieten van het leven, in de breedste zin van het woord. De Sunset is een unieke plek en wij hebben unieke gasten. Alle soorten mensen komen bij ons, jong en oud. Ze bedanken ons omdat ze zo genoten hebben. Zo mooi, daar doen we het voor.”

 FASHIONABLE Glitter & glamour of doe maar duurzaam?

“Glamour is er zeker: overdag komen mensen lekker casual met de hond, maar ’s avonds doet iedereen zijn best om er mooi uit te zien. Instagram-proof? Zeker weten..! Duurzaamheid vind ik heel belangrijk: zonnepanelen, afval scheiden, water hergebruiken. Wij zijn een mix van glamour en duurzaam.”

FUTURE Wat zijn je ambities?

“De Sunset nog beter en mooier maken. Ik wil de kwaliteit nog meer verhogen en ik wil verder verduurzamen.”

 

Wie: Simcha Rozema
Wat: SIMCHA event
Winnaar: ZZP

FAME  Wereldberoemd in Alphen? 

“Niet alleen in Alphen, ook daarbuiten. Overal waar ik kwam hadden mensen het erover, wekenlang. Iedereen heeft me gefeliciteerd. Alsof ik een maand lang jarig was.”

FILM SIMCHA event The Movie! Wat zien we dan?

“Bij evenementen moet alles kloppen, dus een heel goed geregisseerde film, met veel kleur, styling en humor. Ikzelf ben achter de schermen bezig met organiseren. En dat gaat van de Margriet Winterfair tot de Modefabriek in Amsterdam.”

FANS Voor wie doe je dit allemaal?

“Voor mijn klanten, van LINDA., DPG Media tot DEGIRO. En voor de bezoekers. Ik wil mensen een onvergetelijke ervaring bezorgen, een glimlach op hun gezicht.”

FASHIONABLE Glitter & glamour of doe maar duurzaam?

“Ik werk veel met BN’ers en bekende artiesten, dus die glamour is er zeker. Duurzaamheid is in de evenementenbranche ook heel relevant: we gooien niets weg, alles wordt hergebruikt - krijgt een tweede leven.”

FUTURE Wat zijn je ambities?

“Voor nog meer mooie bedrijven werken, nog meer mensen blij maken. Dat wil ik doen door een team van andere zzp’ers om me heen te verzamelen die ik kan inhuren. Ik wil nog flexibeler worden en snel kunnen opschalen.”


Wie: Bianca van Rijn
Wat: Broodjes Direct
Winnaar: Horeca & Retail

FAME  Wereldberoemd in Alphen? 

“Een gekkenhuis! Ik heb 43 bossen bloemen gekregen en heel veel lof en enthousiasme. En ik werd overal herkend, tot bij de kassa van de Zeeman.”

FILM Broodjes Direct The Movie! Wat zien we dan?

“Heel veel broodjes, zo’n tienduizend per dag. En een enorme logistieke operatie. Je ziet ons klanten bevoorraden, bedrijven bedienen, bestellingen aannemen. Onze broodjes gaan de hele regio door. Alphen, Gouda, Leiden en ver daarbuiten: van Schiphol tot Zaandam.”

FANS Voor wie doe je dit allemaal?

“Wij gaan van bruiloft tot uitvaart, van ziekenhuis tot zorgcentrum. We komen overal, bij mensen thuis en bij grote en kleine bedrijven. En ik ben blij met al mijn klanten.”

FASHIONABLE Glitter & glamour of doe maar duurzaam?

Lachend: “Die glamour zit in onszelf, wij sprankelen. Duurzaam zijn we ook: we gaan met elektrische bestelbussen rijden en werken met recyclebare materialen.” 

FUTURE Wat zijn je ambities?

“Ik wil de grootste cateraar van de Randstad worden, binnen vijf jaar. En we willen uitbreiden met een tweede locatie.”


Wie: Peter Bruijnes
Wat: Aannemingsbedrijf G. Bruijnes BV
Winnaar: MKB

FAME  Wereldberoemd in Alphen? 

“Nou, we kunnen nog wel over straat, maar we hebben enorm veel reacties gekregen: bossen bloemen, felicitaties, fantastisch.” 

FILM Aannemingsbedrijf Bruijnes The Movie! Wat zien we dan?

“Je ziet ons op de bouwlocaties, waar een hoop enthousiaste mensen elke dag bezig zijn om iets moois neer te zetten.”

FANS Voor wie doe je dit allemaal?

“We bouwen zowel voor particulieren als bedrijven. Niet alleen in Alphen, ook bijvoorbeeld in Den Haag en de Bollenstreek. We doen altijd ons best om iets te realiseren waar mensen lange tijd plezier van hebben. Daar zijn we zelf ook trots op. Het is heel leuk om ergens te rijden en dan tegen elkaar te zeggen: kijk, dit hebben wij gebouwd.”

FASHIONABLE Glitter & glamour of doe maar duurzaam?

“Duurzaam bouwen vinden wij heel leuk, we nemen onze klanten er graag in mee. En glamour is er ook. Wat dacht je van de feestjes in de bouw: de eerste paal, het hoogste punt en de oplevering. Dat vieren wij altijd met de betrokkenen: zonder rode loper, maar mét champagne.”

FUTURE Wat zijn je ambities?

“Doorgaan met wat we doen, zo goed mogelijk en zo duurzaam mogelijk.”

 

Wie: Herman Broere
Wat: VMD Koster verzekeringsgroep
Winnaar: MKB XL

FAME  Wereldberoemd in Alphen? 

“We hebben heel veel leuke reacties gehad, bloemen ontvangen en veel bijval gekregen op de sociale media. Ook onze medewerkers zijn er positief op aangesproken.”

FILM VMD Koster verzekeringsgroep The Movie! Wat zien we dan?

“Je ziet ons in gesprek met mensen, waaronder veel ondernemers. Wij geven onze klanten inzicht in risico’s die ze lopen en welke maatregelen ze kunnen nemen. Uitvragen dus bij de klant en zorgen dat het echt goed geregeld is.”

FANS Voor wie doe je dit allemaal?

“Onze klanten zijn voornamelijk bedrijven en particulieren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Globaal het gebied tussen de A4, A12, A9 en A2.  En de A20, want we hebben sinds een jaar ook een vestiging in Rotterdam.”

FASHIONABLE Glitter & glamour of doe maar duurzaam?

“Als adviseur voor verzekeringen zijn we geen geitenwollensokken-bedrijf. Je moet sprankelen om mensen mee te nemen in een grote, snel veranderende wereld. En zorgen dat medewerkers graag bij je werken: zaken als duurzame inzetbaarheid van mensen, respect voor elkaar en inclusiviteit vind ik heel belangrijk.”

FUTURE Wat zijn je ambities?

“Jaarlijks blijven groeien, om relevant te blijven voor verzekeraars. En tegelijk dicht bij de klant blijven. Wij zijn een groot bedrijf, maar we voelen kleinschalig en vertrouwd aan.

 

Nog even nagenieten?

Fotoalbum  
Videopname 

Reacties (0)

U moet Inloggen om te reageren

Er zijn nog geen reacties achter gelaten.