PM Project Meubilair B.V.

Project Meubilair is opgericht in 1974 en richt zich op de zakelijke markt voor kantoor- en projectinrichting. Door de vestiging in Alphen aan den Rijn, is Project Meubilair centraal gelegen in het hart van de Randstad, rondom de steden Amsterdam, Leiden, Zoetermeer, Den Haag, Rotterdam en Utrecht.  Dit maakt de locatie bereikbaar voor veel klanten met een reistijd per auto van circa 30 minuten. Project Meubilair levert ook buiten de Randstad. Het verzorgingsgebied betreft heel Nederland, maar ook zijn er laatste jaren diverse projecten buiten de landsgrenzen gerealiseerd.

Sinds de oprichting wordt Project Meubilair geleid door de familie Zuidweg. Oprichter Zuidweg sr is reeds sinds 2010 niet meer actief in het bedrijf betrokken. Per 2008 zijn alle activiteiten aan de zonen overgedragen.

Met ruim 44 jaar ervaring in de inrichtingsbranche kunnen klanten verwachten dat er naast advisering op het gebied van ergonomie, indeling van de bedrijfsruimte en productkeuze ook voldoende kennis voorhanden is op het gebied van ‘Het Nieuwe Werken’ , circulair inrichten, verlichting en akoestiek.

Projectmeubilair speelt al jaren in op de groeiende vraag naar zit-sta meubilair en heeft daarin veel kennis vergaard. Met een zeer ruim aanbod aan verschillende merken en modellen zit-sta bureaus. Wij leveren ook traditioneel verstelbaar meubilair aast de vele zit-sta werkplekken. Er is altijd een passende oplossing voor de groeiende groep klanten. Ergonomische producten die voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen en voorzien van een zeer gunstige prijs/prestatie niveau kunt u in de showroom van Project Meubilair verwachten. Wij hebben een grote collectie met name op het gebied van bureaustoelen, zit-sta bureaus en zitoplossingen in onze showroom van ruim 1200 m2.

Ook bedrijven en organisaties met een beperkt budget zijn welkom, aangezien veel inruilmeubilair voorhanden is, welke al dan niet ‘gerefurbished’ tegen zeer interessante prijzen een tweede leven krijgen.

Door veelal producten van eigen import aan te bieden zijn de prijzen scherp en zeker ook marktconform. Het beleid is erop gericht om zo veel mogelijk Europees gefabriceerd meubilair aan te bieden, wegens gewenst kwaliteitsniveau en flexibiliteit in verband met levering. Project Meubilair importeert inmiddels uit meer dan 12 Europose landen, waaronder Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland,  België, Frankrijk, Spanje, Zwitserland, Italië, Spanje en Polen. Ook Nederlands fabricaat is uiteraard bij Project Meubilair te koop. Middels exclusieve importschappen van Zilenzio en Mitab voor de Nederlandse markt treedt Project Meubilair ook steeds vaker op als groothandel voor vele kantoorinrichters.

Door de platte organisatie van Project Meubilair is het prettig zaken doen. Door de begeleiding van een project door één verantwoordelijke contactpersoon, is er één aanspreekpunt, wordt men niet ‘van het kastje naar de muur’ gestuurd en is de foutmarge bij bestellingen laag en service en begeleiding hoog. De ervaren montage- leveringsdienst van Project Meubilair is de laatste schakel in het proces waarbij een hoge mate van flexibiliteit vaak gewaardeerd wordt door de afnemer.

PM Project Meubilair heeft werkplekinrichtingen voor iedereen!

Project Meubilair is uw adres voor bureaustoelenthuiswerkplekkenzit-sta bureausdesign meubilairakoestische oplossingen en gebruikt kantoormeubilair.Ook kunt u terecht bij Project Meubilair voor; bureausvergadertafelsdirectietafelsreceptiebalies en kantoorkasten.

Bezoek ons filiaal in Alphen aan den Rijn

In onze Experience showroom gevestigd te Alphen aan den Rijn, van totaal meer dan 2.000 m2, presenteert Project Meubilair haar zeer ruime collectie kantoor- en projectmeubelen. U kunt bureaustoelen, vergaderstoelen, kasten, zit-sta bureaus, bureaus en overig kantoormeubilair ervaren door ons shop in the shop concept. Ook kunt bij ons terecht voor gebruikt- en showroommeubilair.

U kunt een overzicht van ons meest actuele aanbod aan gebruikt meubilair vinden op www.Ocazu.nl en uiteraard in ons magazijn in Alphen aan den Rijn.

Service

Naast het leveren van het gevraagde meubilair kunt u uiteraard verwachten dat alle meubilair door ons eigen personeel gemonteerd en geplaatst wordt naar volledige tevredenheid. Het verpakkingsmateriaal en -afval wordt terug meegenomen en gescheiden bij ons opgehaald. Voorts bieden wij als extra service:

  • Overbodig meubilair wordt eventueel ingeruild voor een handelsprijs, meegenomen en door Project Meubilair weer ingezet daar waar mogelijk. Policy bij Project Meubilair is om de klant ook op dat vlak te ontzorgen.
  • In verband met de verbouwing is er wellicht behoefte aan tijdelijke huisvesting, wij kunnen daarvoor tijdelijk meubilair te huur aanbieden
  • De werkplekken kunnen geheel of deels bekabeld worden, eventueel in samenwerking met een ICT afdeling / beheerder kan een plan worden opgesteld.
  • Na levering kan er middels onze partners Zilenzio en/of Palmberg een akoestiek onderzoek plaatsvinden om een zo optimaal mogelijk akoestische werkruimte voor de gebruiker te bewerkstelligen.
  • Aangaande de keuze voor bureaustoel een proefstoel verstrekking van 2 of meer modellen.
  • Standaard zitinstructie van de bureaustoel en advies voor het juiste gebruik van de zit-sta bureaus. Hoe één en ander in te stellen en op de juiste wijze te gebruiken.

Ondernemingsweg 60
2404 HN
ALPHEN AD RIJN

Contactpersonen